Dømt ude af Elle Kennedy

DSC_1199.jpg

Allie Hayes er i krise. Hun er snart færdig på college, har ingen ide om hvad hun vil bagefter og så har hun også lige slået op med sin kæreste. Hun er ikke typen der er til one night stands, men ishockeyspilleren Dean Di Laurentis er ikke til at modstå.

Dean er en dreng som får hvad han vil have, specielt pigerne som kaster sig over ham. Han plejer at kunne sno pigerne om sin lillefinger, så da Allie afslår ham efter deres nat sammen er han målløs. Dean kan ikke lade være med at tænke på Allie og beslutter sig for at give kærligheden et skud.

Jeg elsker denne her serie. Den har så meget humor og mens jeg har læst alle bøgerne, har jeg grinet højt. Det fortsætter i tredje bog i Off Campus serien og jeg er vild med det. Der er så meget humor, selvom denne bog dog har været den mest alvorlige indtil nu. Elle Kennedy skriver super godt og fanger hverdagens pinlige øjeblikke perfekt.

Dean starter med at være lidt af et røvhul, specielt over for piger, men efterhånden som man lærer ham at kende, finder man ud af, at han er mere end det. Dean er faktisk rigtig sød og betænksom og er meget mere end den facade han stiller op. Det kunne jeg rigtigt godt lide.

Jeg elsker at der er små gensyn med karakterne fra de tidligere bøger, for det understøtter hele historien med, at de ligesom er det her ishockey slæng som hænger ud sammen. Derudover syntes jeg det er så fedt at læse om Garret og Logan igen, da de virkelig humoristiske og tilfører en lethed til historien, som fungerer rigtigt godt.

Jeg er virkelig begejstret for denne serie og kan ikke anbefale den nok.

Tak til forlaget Flamingo for bogen

Tre ord om bogen:
Kærlighed, venner, humoristisk                       

Stjerner:
5/5

Xo
Amalie

 


Skriv et svar

