Aftalt Spil af Elle Kennedy

DSC_1105.jpg

Hannah har brændt sig varm på Justin, men har indtil videre ikke haft nogen succes med at score ham. Det er her skolens ishockey kaptajn Garrett kommer ind i billedet. Han er nok skolens mest populære dreng for ikke at sige arrogante og han har brug for lektiehjælp- en hjælp som Hannah kan give ham, til gengæld skal Garrett hjælpe hende med at gøre Justin jaloux. Men Garrett havde ikke ventet, at han selv ville blive forelsket i hende…

Jeg havde håbet på at denne bog ville være lidt a lá After serien, som jeg virkelig er kommet til at holde meget af. Heldigvis for mig var det lige hvad den var og jeg kunne med glæde konstatere at dette er en rigtig sød historie kærligheds historie som udvikler sig rigtigt fint. Jeg elsker både Garretts og Hannahs karakter som er fulde af humor og selvironi. Der var også mange steder i bogen hvor jeg endte med at sige ”ahh” fordi Garrett bare var så sød over for Hannah.

Alt i alt kunne jeg rigtig godt lide denne bog, der var bare to ting som irriterede mig. 1 Jeg manglede lidt nogle personbeskrivelser. Jeg følte lidt at det eneste man fik at vide om personerne var hår-og øjenfarve hvilket godt kunne gøre det lidt svært at finde ud af hvem der var hvem. 2 jeg følte at på cirka hver anden side blev udtrykket ”vender det hvide ud af øjnene” brugt og jeg var ved at blive sindssyg til sidst. Jeg mener man kunne have lavet så mange variationer at det udtryk men valgte kun at bruge det samme. Men det er kun mindre detaljer som jeg bare lige blev nødt til at nævne, for ud over det er det en super god bog!

Tak til forlaget Flamingo for bogen

Tre ord om bogen:
Kærlighed, venner, spil                                      

Stjerner:
4/5

Xo
Amalie

 

 


Skriv et svar

