Mind Games af Teri Terry

DSC_1099.jpg

I en fremtidsverden hvor alle har fået indopereret et implantat, så de kan kommunikere og nærmest leve deres liv virtuelt, er den verden Luna lever i. Lige bortset fra at hun er Nægter og ikke har et implantat, hvilket ikke er normalt. Hun har hele livet fået at vide at hun ikke må afsløre sin hemmelighed, men det er ikke så ligetil og er Lunas venner virkelig dem de giver sig ud for at være?

Inden jeg gik i gang med at læse bogen, havde jeg researchet lidt og der var mange delte meninger om den så det var med blandede følelser, at jeg gik i gang med den. Det er jeg nu glad for at jeg gjorde, for selvom starten var lidt langsom, blev bogen dog hurtigt god. Jeg blev hurtigt fanget af historien, som jeg syntes var ret spændende.

Luna møder en Hacker der hedder Hex og jeg kunne virkelig godt lide hans karakter og beskrivelsen af ham, samt den måde han var på over for Luna. Desuden skulle Luna igennem nogle prøver og det syntes jeg var virkelig spændende at læse om. Jeg har aldrig læst en historie som denne før men det var rigtigt spændende, selvom det var en virkelig sørgelig slutning. Jeg håber virkelig på at der kommer en bog nr. 2 på et tidspunkt.


Tak til Nyt Nordisk Forlag for bogen.

Tre ord om bogen:
Virtuel verden, spændende, sød

Stjerner:
4/5

-Amalie

 


Skriv et svar

