Jeg er LOVE af Mårten Melin

DSC_0929.jpg

 

Love er en helt almindelig dreng. Altså lige bortset fra, at næsten alle på hans skole er så forelskede i ham at de jagter ham gennem gangene. Det er faktisk så slemt at han er tvunget til at gemme sig på toiletterne for at undgå sine ”bejlere.” Det ender med at hans forældre flytter ham til en anden skole, men der er tremmer for vinduerne og eleverne er ret specielle, men det er Love vel også?

Jeg havde glædet mig ret meget til at læse denne bog, da jeg virkelig godt kunne lide ideen om en dreng der var så populær at det faktisk var et problem for ham. Historien tog en en hurtig start og jeg nåede ikke at læse mange sider før jeg var hooked.

Det jeg rigtigt godt kunne lide ved denne bog var, at den var forholdsvis kort og hurtigt læst, hvilket jeg bare syntes er rigtigt rart en gang imellem. Det tog heller ikke hundrede år for historien at starte fordi man lige skulle introduceres for alle karaktererne, hvilket jeg ofte syntes sker med mange længere romaner. Så det var rigtigt rart og jeg endte faktisk med at nyde historien.

Det eneste jeg syntes var lidt irriterende var, at bogen sluttede lidt for hurtigt. Det føltes lidt som om at forfatteren lige pludselig skulle være færdig med bogen derfor afsluttede den hurtigt, hvilket jeg syntes er ret synd. Men alt i alt var det en sød bog som jeg vil anbefale til børn på omkring 12 år.

Tak til forlaget Turbine for bogen.

Tre ord om bogen:
Sød, kort, underholdende

Stjerner:
3/5

xo
-Amalie

 


Skriv et svar

