Anmeldelse: Hul I Hovedet af Nicole Boyle Rødtnes

DSC_0858.jpg

Hul I Hovedet af Nicole Boyle Rødtnes er en hjertevarm og virkelig sød historie. Jeg blev med det samme grebet af historien og begyndte hurtigt, at forstå Vegas vrede over, at hun ikke kunne tale. Jeg syntes, at det er en rigtig sød historie men det irriterede mig lidt, at Vega hele tiden nægtede, at tale. Jeg følte lidt, at hun gav op før hun overhovedet havde prøvet, at sige noget.

I starten af hvert kapitel ser man et flashback fra dengang hun faldt i poolen til festen og tiden før og efter. Dette syntes jeg fungerede rigtigt godt og det var spændende, at høre om hvad der skete, det var ligesom en historie inden i historien.

Bogen er hurtigt læst hvilket er rigtigt rart nogen gange. Jeg læste selv bogen på to dage, for sproget var så flydende og naturligt og det samme var handlingen. Det her er helt klart en bog jeg vil anbefale til andre fremover.

Tak til Plusbog.dk for bogen som kan købes her.

 

Tre ord om bogen:
Kærlighed, rørende, udfordringer

 Stjerner:
5/5

 

Xo
Amalie


Skriv et svar

