My top 4 books

 

Endgame af James Frey
Jeg tror, at Endgame må være en af mine absolutte yndlingsbøger. Den har action, kærlighed, venskab og spænding samlet i ét, hvad mere kan man ønske sig? Udover det, følger man hele 12 hovedpersoner i bogen om kampen for at vinde Endgame. Jeg har desværre ikke fået læst toeren endnu pga. Tidsmangel, men så snart jeg får tid, er det helt klart den næste bog, jeg skal læse!

Mørkets oprør serien af Kelley Armstrong
I denne serie følger vi en vennegruppe der finder ud af, at de i virkeligheden er et stort forsøg på, at genoplive overnaturlige væsener. Snart finder de ud af at to organisationer er efter dem for, at bruge deres kræfter til deres eget formål.

 Hvidt støv af Line Kyed Knudsen
Emily finder pludselig sig selv mit i en zombie apokalypse og inden hun ved af det er hende og hendes venner på flugt for alle zombierne. Hvidt støv er den første bog jeg har læst hvor der har været zombier i og jeg må sige at jeg elsker det! Jeg kan slet ikke vente til, at den næste bog i serien udkommer.

Stjålet af Lucy Christopher
At blive bedøvet og derefter blive bortført til den australske ødemark lyder ikke særlig fedt vel? Det sker for Gemma der bliver bortført fra en lufthavn i Bangkok. Hendes bortfører Ty er flot og veltrænet men samtidig også hendes tilfangetager og muligvis psykisk syg.

xo
Amalie

 

English version

 

Endgame by James Frey
Endgame is one of my absolute favorite books. It contains action, love, friendship and excitement all in one. Besides that the book follows 12 main characters in the battle of winning Endgame. Unfortunately I haven’t had the chance to read the sequel because of lack of time but as soon as I got the time to read it I will.

 Darkness Rising series by Kelley Armstrong
In this series we follow a group of friends who finds out that they are an experiment of awakening supernatural creatures. Soon they discover that several organizations are chasing them to use their powers for their own goods.

 White dust by Line Kyed Knudsen
Emily suddenly finds herself in the middle of a zombie apocalypse and before she knows it Emily and her friends are on the run in a attempt to escape the zombies. This is the first book I’ve red that contained zombies and I loved it. I can’t wait for the sequel to come out.

 Stolen by Lucy Christopher
Getting drugged and then taken to the Australian outback doesn’t sound cool right? That happens to Gemma who gets taken in an airport in Bangkok. Her capturer Ty is handsome and fit but at the same time also her prisoner and possibly mentally ill.

xo
Amalie


Skriv et svar

