Anmeldelse af: After 2, Tvivlen-Anna Todd Review of: After 2-Anna Todd

DSC_0554

After 2 fortsætter, hvor etteren sluttede. Jeg kan ikke sige så meget om slutningen ,da det er lidt af et plottwist, men i hvert fald har Tessa forladt Hardin, som nu desperat prøver at få hende til at forstå han faktisk elsker hende. Tessa kæmper hårdt imod Hardins forsøg på at vinde hende tilbage, men da hun møder Hardins mor- som ikke ved at de er gået fra hinanden-vender det op og ned på det hele.

Jeg var meget spændt på at komme til at læse toeren efter den spændende afslutning på etteren. Jeg syntes at fortsættelsen hænger meget godt sammen med slutningen i den forrige bog og der bliver bygget fint videre på historien efterhånden som handlingen skrider frem.

Men igen syntes jeg at handlingen er meget det samme: Hardin og Tessa skændes og finder sammen igen, skændes og finder sammen igen. Men der er også nogle gode elementer i historien: man får et bedre indblik i Hardins ungdom og hvorfor han er blevet som han er.

Jeg kan meget godt lide at man i denne bog også får fortalt historien fra Hardins synsvinkel, og at man lærer ham bedre at kende sammen med hans motiver.

Når jeg læser bogen syntes jeg nogle gange at det er lidt irriterende at skulle læse om hvordan Hardin og Tessa hele tiden går fra hinden og finder sammen igen, men da jeg så var færdig med bogen savnede jeg faktisk lidt at læse om dem og deres uenigheder og så var der jo også endnu en cliffhanger til sidst der gjorde at jeg glæder mig til tredje bog.

Hvilken serie læser du?

Tak til People’sPress for bogen.

 Tre ord om bogen:
skænderier, ungdom, kærlighed

 Stjerner:
3,5/5

-Amalie

 

 English version
After 2 begins where After 1 ended. I can’t say much because of a huge plot twist. Tessa has left Hardin. Hardin now desperately tries to win Tessa back and try to make her understand that he loves her. Tessa tries to resist Hardins efforts to win her back, but when Tessa meets Hardins mother-who doesn’t know they broke up- everything gets turned upside down.

I was looking forward to read the second book after the exciting end in book 1. I think that the continuation of book 2 is good and fits well with the ending of the first.

But again I think that the story is much of the same: Hardin and Tessa figths and get back together again. But I really like that the story is now also told from Hardins point of view, and that you get to know him and his motives better and why he is the way he is.

Sometimes when I read the book I find it a little annoying to always read about Tessa and Hardin always breaking up and getting back together but when I finished it I missed to read about them and their fights. Again at the end of this book there was a cliffhanger so I can’t wait to read the next book.
What series are you currently reading?


Thank you to People’sPress for letting me read this book

Three words about the book:

Fights, youth, love

Stars:
3,5/5 stars

 -Amalie


Skriv et svar

